bertukarrrr~

bertukarrrr~
Powered By Blogger

Thursday, September 2, 2010

pemudahkanlah urusanku~

salam~
if aku dtakdirkan dengan hanya sedikit kepandaian..
aku redha ya allah..


if aku dbekalkan dengan sedikit kejelitaan
aku redha ya allah...


jika aku hanya lah insan yg biase, tnp keistimewaan
aku redha ya allah..


ya allah...
jika aku hanya lah manusie yg slalu dhine..
slalu dcaci
yg slalu dfitnah..
kuatkanlah iman aku...ttpkan lah hati aku
untuk trime sgale ujianmu ya allah..


aku redho menjadi makluk biase dmate masyarakat..
aku redho tuk jadi org yg tiade ape2 untuk kawan2


walaupon aku daa try bg yg tbaik..
aku dah try tuk curahkan segalenye..


cewahhhhh jiwang lg kali neh..hehehe
bkn mende..sj nk luah..ahaha


if aku dah ditakdirkan tuk jadik cekgu,
aku redha ya allah...
aku akn cube yg tbaik...
tuk agame n generasi ms dpn~


smg allah mmberkati stiap ape yg dah dtakdirkan tuk aku
n, aku bhrp gak jalan yg kami lalui same2 dpt kberkatan


amin~


wsalam~
*alhamdulillah,,hti aku daa dpt trime*

No comments:

Post a Comment